Darbo skelbimas

Lietuvos Respublikos ambasada Danijos Karalystėje skelbia atranką užimti raštvedžio pareigybę.
Pareiginė alga nuo 1928 iki 2856 eur, darbo užmokestis neatskaičius mokesčių (bruto).
Reikalavimai:
- turėti aukštąjį koleginį arba aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą;
- mokėti anglų kalbą – ne žemesniu kaip įgudusio vartotojo lygmens C1 lygiu;
- mokėti dirbti kompiuteriu (MS Office programiniu paketu);
- išmanyti raštvedybos, dokumentų tvarkymo, teisės aktų rengimo, kalbos kultūros taisykles;
- gebėti planuoti, organizuoti savo veiklą, analitiškai vertinti ir sisteminti informaciją;
- sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
- būti susipažinus su teisės aktais ir tarptautiniais susitarimais, reglamentuojančiais konsulinę veiklą;
- atitikti Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus suteikiant teisę dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Riboto naudojimo“ arba nekelti abejonių dėl asmens patikimumo.
Pagrindinės raštvedžio funkcijos:
- pagal kompetenciją prisideda prie konsulinių funkcijų vykdymo, vadovaujantis Konsulinio statuto 14-42 straipsnių nuostatomis;
- teikia informaciją interesantams konsuliniais klausimais, rengia konsulinę informacinę medžiagą, pagal kompetenciją rengia atsakymus į paklausimus;
- atsiliepia telefonu, administruoja skambučius;
- priima lankytojus, konsulinius dokumentus, tvarko konsulinę korespondenciją;
- rengia konsulinius dokumentus, dokumentų projektus;
- pagal kompetenciją palaiko ryšius su kitomis institucijomis konsuliniais klausimais;
- atlieka konsulinių dokumentų vertimus raštu;
- formuoja konsulinių dokumentų bylas, rengia dokumentacijos planą ir tvarko archyvą;
- pagal kompetenciją palaiko ryšius su lietuvių bendruomene;
- ruošia konsulinius dokumentus siųsti diplomatiniu paštu ir/ar diplomatiniu kroviniu, tvarko diplomatiniu paštu ir/ar diplomatiniu kroviniu gautus konsulinius dokumentus;
- pagal kompetenciją susirašinėja su užsienio valstybių diplomatinėmis atstovybėmis ir kitomis institucijomis, įstaigomis, organizacijomis;
- atnaujina ir skelbia informaciją ambasados interneto puslapyje, socialinių tinklų paskyrose;
- prisideda prie susitikimų, renginių, priėmimų, vizitų organizavimo ir aptarnavimo;
- vykdo kitus ambasados vadovo nenuolatinio pobūdžio tarnybinius pavedimus.
Privalumas - administracinio darbo patirtis, danų kalbos mokėjimas.
Su darbuotoju bus sudaroma terminuota darbo sutartis po patikros dėl galimybės išduoti leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija.
Pretendentai, atitinkantys pareigybei keliamus reikalavimus ir norintys dalyvauti atrankoje, iki 2025 m. vasario 13 d. 12.00 val. (Danijos laiku) elektroniniu paštu amb.dk@urm.lt, turi pateikti gyvenimo aprašymą, laisvos formos motyvacinį laišką ir išsilavinimą patvirtinančių dokumentų kopijas. Pokalbiai su atrinktais kandidatais planuojami 2025 m. vasario 24-26 d. Lietuvos Respublikos ambasados Danijos Karalystėje patalpose, telefonu arba nuotoliniu būdu.
Papildoma informacija teikiama elektroniniu paštu amb.dk@urm.lt