Darbo skelbimas

Lietuvos Respublikos ambasada Danijos Karalystėje skelbia atranką užimti sekretoriaus pareigybę.
Pareiginė alga nuo 1928 iki 2856 eur, darbo užmokestis neatskaičius mokesčių (bruto).
Reikalavimai:
- turėti aukštąjį koleginį arba aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą;
- mokėti anglų kalbą C1 lygiu, danų kalbą ne žemesniu kaip B2 lygiu;
- mokėti dirbti kompiuteriu (MS Office programiniu paketu);
- išmanyti raštvedybos, dokumentų tvarkymo ir apskaitos, teisės aktų rengimo, kalbos kultūros taisykles;
- gebėti planuoti, organizuoti savo veiklą, analitiškai vertinti ir sisteminti informaciją;
- sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
- atitikti Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus suteikiant teisę dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Riboto naudojimo“ arba nekelti abejonių dėl asmens patikimumo.
Pagrindinės sekretoriaus funkcijos:
- padeda diplomatinės atstovybės vadovui ar priskirtam darbuotojui;
- atsiliepia telefonu, administruoja skambučius;
- teikia bendrojo pobūdžio informaciją interesantams telefonu, pagal kompetenciją rengia atsakymus į paklausimus;
- pagal kompetenciją susirašinėja su užsienio valstybių diplomatinėmis atstovybėmis ir kitomis institucijomis, įstaigomis, organizacijomis;
- registruoja gaunamą ir siunčiamą korespondenciją, kopijuoja ir siunčia dokumentus, tvarko protokolinę korespondenciją ir vykdo kitas dokumentų valdymo funkcijas;
- pagal kompetenciją rengia raštus, lydraščius, notas ir kitus dokumentus ar jų projektus;
- formuoja ambasados dokumentų bylas, rengia dokumentacijos planą bei tvarko archyvą;
- stebi žiniasklaidos pranešimus, platina ambasados pranešimus žiniasklaidoje;
- platina Lietuvos Respublikos institucijų, įstaigų, įmonių pateiktą informaciją;
- atnaujina ir skelbia informaciją ambasados interneto puslapyje, socialinių tinklų paskyrose;
- atlieka vertimus raštu, žodžiu;
- sudaro ir nuolat pildo ambasados kontaktinių asmenų sąrašą;
- padeda tvarkyti diplomatinio pašto ir diplomatinių krovinių siuntimą ir priėmimą;
- prisideda prie susitikimų, renginių, priėmimų, vizitų organizavimo ir aptarnavimo;
- dalyvauja sudaromų komisijų veikloje ilgalaikio turto ir atsargų metinėje ir kitoje turto perdavimo inventorizacijoje;
- pagal kompetenciją palaiko ryšius su lietuvių bendruomene;
- vykdo kitus ambasados vadovo nenuolatinio pobūdžio tarnybinius pavedimus.
Privalumas- administracinio ir/ar protokolinio darbo patirtis.
Su darbuotoju bus sudaroma terminuota darbo sutartis po patikros dėl galimybės išduoti leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija.
Pretendentai, atitinkantys pareigybei keliamus reikalavimus ir norintys dalyvauti atrankoje, iki 2025 m. vasario 13 d. 12.00 val. (Danijos laiku) elektroniniu paštu amb.dk@urm.lt, turi pateikti gyvenimo aprašymą, laisvos formos motyvacinį laišką ir išsilavinimą patvirtinančių dokumentų kopijas. Pokalbiai su atrinktais kandidatais planuojami 2025 m. vasario 24-26 d. Lietuvos Respublikos ambasados Danijoje patalpose, telefonu arba nuotoliniu būdu.
Papildoma informacija teikiama elektroniniu paštu amb.dk@urm.lt