*alt_site_homepage_image*
lt
en

Naujienos

RSS

Lapkričio 4-5 d. rengiama konsulinė misija Reikjavike, Islandijoje

Lapkričio 4-5 d. rengiama konsulinė misija Reikjavike, Islandijoje

Lietuvos Respublikos ambasada Danijos Karalystėje ir Islandijai 2024 m. lapkričio 4-5 d. rengia konsulinę misiją Reikjavike. Konsulinės misijos metu bus aptarnaujami tik iš anksto užsiregistravę ir registracijos patvirtinimą gavę asmenys. Registracija į priėmimą vyksta elektroninės registracijos sistemoje.

Lietuvos pareigūnai tomis dienomis priims šiuos Lietuvos Respublikos piliečių dokumentus:

  • prašymus išduoti ar pakeisti asmens tapatybės kortelę ir pasą;
  • ilgesniam nei 6 mėnesių laikotarpiui iš Lietuvos išvykusių piliečių gyvenamosios vietos deklaracijas;
  • prašymus išduoti asmens grįžimo pažymėjimą;
  • pranešimus apie prarastus asmens dokumentus;
  • prašymus įtraukti į apskaitą užsienio valstybėje įregistruotus civilinės būklės aktus;
  • prašymus pakeisti vardą, pavardę;
  • prašymus išduoti civilinės būklės aktą patvirtinančius įrašus;
  • prašymus išduoti konsulines pažymas.

Konsulinė misija vyks kultūros centre „Nordic House“ adresu: Sæmundargata 11, 101 Reykjavík.

Konsulinės misijos metu bus aptarnaujami tik iš anksto užsiregistravę ir registracijos patvirtinimą gavę asmenys. Registracija į priėmimą vyksta elektroninės registracijos sistemoje. Užsiregistravę sistemoje ir prisijungę, pasirinkus Lietuvos Respublikos ambasada Danijos Karalystėje rinkitės paslaugą „Konsulinė misija“. Viena registracija skirta vienam asmeniui. Konsulinių misijų metu konsulinių paslaugų mokestis didinamas 50 proc. (konsulinio mokesčio dydžiai skelbiami čia)

Informacija apie konsulinės misijos pareigūnų atliekamas funkcijas ir reikalingus pateikti dokumentus skelbiama Lietuvos Respublikos ambasados Danijos Karalystėje interneto svetainėje, pasiteirauti dėl teikiamų konsulinių paslaugų galite el. paštu kons.isl@urm.lt. Šiuo el. paštu kreiptis taip pat kviečiami asmenys, kuriems reikalinga tik konsultacija dėl atstovybės teikiamų konsulinių paslaugų ir kurie nepageidauja registruotis dokumentų misijos metu pateikimui.

Prašome prieš registruojantis į konsulinę misiją įvertinti, ar reikalingos Lietuvos institucijų paslaugos nebūtų galima gauti nuotoliniu būdu. Toliau pateikiame užsienyje gyvenantiems Lietuvos piliečiams aktualių paslaugų sąrašą ir nuorodas į portalus, per kuriuos reikėtų kreiptis dėl šių paslaugų.

Lietuvos valstybės teikiamas viešąsias elektronines paslaugas galima gauti, turint naujos kartos Lietuvos piliečio asmens tapatybės kortelę (ATK) (naudojimosi instrukcija), išduotą po 2021-08-12, mobilųjį įrenginį su NFC technologija ir atsisiųsta programėle mCard LTU iš AppStore arba GooglePlay.

Asmenims, turintiems iki 2024 m. sausio 1 d. išduotą ATK ir ją naudojantiems kaip kvalifikuoto elektroninio parašo priemonę eNotaras informacinėje sistemoje teikiamoms paslaugoms gauti, rekomenduojama kreiptis dėl nemokamo kortelės pakeitimo. Daugiau informacijos skelbiama čia.

Elektronines paslaugas galima gauti jungiantis ir kitomis elektroninės atpažinties priemonėmis.